tisdag 8 september 2009

Naglar =)


<--Före Efter-->
Gjorde nagel förlängning på mig själv igår, gick riktigt bra o om ja får säga det själv så blev de riktigt bra för att vara första gången =) Tog ca 2 timmar o 15 min.
Åkte aldrig till Öppnis igår, va så skönt att bara vara här hemma... Åt lunch i lugn o ro.. Thuva sover så bra på fm när de e lugnt här hemma. Passade på att steppa på min stepp maskin från TV shop =) en sån som går snett ner åt sidorna när man trampar... Funkar riktigt bra. Känns i benen idag. Duschade o gjorde mig i ordning sen va de dags att hämta Philip.
Hade gått jätte bra, hade somnat direkt efter lunch.. men de e ju inte så konstigt när man absolut måste gå upp kl 5...
Idag har jag inte tagit mig för nånting, käkat lunch o suttit vid datorn o pratat lite skit med folk i telefonen =)
Ikväll ska jag Tomas o Thuva åka till Örebro o käka på resturang med Helene o Alex & Mamma o Pappa... mamma fyller snart o helene ville ge de i present till henne. Helene o Alex får snart hem en hund valp så därför går vi ut o käkar idag.
Philip får bli kvar hemma, dels så e han så kvälls trött o då sitta stilla snällt på en stol på resturang e inget vidare.. så ist får han en mys kväll med farmor o farfar som nattar honom här hemma hos oss.
Imorn e ju Philip ledig från dagis.. Åker nog till öppna förskolan vid BVC då, Tomas ska nämligen hjälpa en jobbar kompis efter jobbet o vet inte hur sen han blir o e vi bara hemma hela dagen så kommer både jag o Philip få damp ;) Där kan han springa runt o leka utan att han kommer nånstans. Så får ju jag prata lite med andra vuxna o så fika lite såklart o de e inte helt fel.
Nehe man kanske skulle få något gjort sista timmen innan vi ska hämta prinsen..
PUSS

1 kommentar: