söndag 20 september 2009

3 Månader

Idag blir våran lilla tjej 3 månader =)

Hann som sagt inte blogga nåt hos mamma.. Farmor o farfar hämtade Philip vid 9 i fredags, då åkte jag o Thuva till Fellingsbro, va meningen att vi skulle åkte till Sanna men blev inte så =( . Sen fick vi höra att Sanna blivit sjuk me feber o så så de va ju lite tur ändå... (hoppas du mår bättre gumman) Så vi va hos Anna o fikade lite sen vid 12 åkte vi upp till Linde på marken... mamma o mormor kom vid 13 så då käkade vi på Milano =) mums. Hade redan hunnit köpa 14par strumpor för 100kr, perfekt. Sen kunde man ju inte låta bli att köpa 1kg marknads nougat.. hi hi. O en super snygg väska som en liten bag kan man säga, brun me mörkbrun text på. Philip fick en T-shirt som de stod "storebror" på o Thuva fick en me "lilla"syster", sen fick han ett litet flygplan o en stor grön tjock "mask" med spröt på som va som gelé me en kula innuti som blinkade =) skit frän.
Thuva va super duktig hon sov så gott i vagnen hela dagen, till 15.30 då satte vi oss på en parkbänk o vilade lite medan hon käkade.. sen åkte vi hemåt... va hemma hos mamma vid 17 tror jag..
Mamma o pappa skulle till min faster o bli bjudna på smörgåstårta för de hjälpt henne o flyttat förut... hannu o Ingela oJohan va oxå där, Sara o Artin o Anna, Nina, kim o julia o jaana... så de blev party party hi hi.. mamma kom hem till mig vid 20.30. Thuva nattade jag som vanligt vid 18 o han somande så fint som vanligt =) duktiga lilla tös.
Vaknade vid 7.20 hade varit uppe två gånger på natten. Mamma fick sin present vid frukosten... en trippeltång som hon önskat sig =)
Annika o Moa kom o fikade vid 10 sen åkte jag o Thuva till Anna o plockade massa äpplen, tänkte nämligen koka äppelkräm o se om Philip tycker om som mellis kanske... Sen åkte vi hem..Philip hade precis ätit o blev jätte glad att se oss o blev ännu gladare för presenterna =)
sen skulle han sova, Thuva åt sen stack vi till min jobbar kompis Eva på lagret på hudvårds party Mary Kay o hon viste vem min lärare på gymnasiet va som oxå sålde Mary Kay =) hon hade tydligen blivit skit stor säljare i Sverige nu ..coolt.
Tog me mat hem när vi va klara... gjorde inget speciellt på em.. busade som vanligt... Thuva somnade innan 18 o Philip vid 19... Jag DECKADE på soffan vi 19.30 o vaknade me ett ryck vid 22 att Thuva va hungrig...Sen somnade jag direkt igen..

Idag ska vi på 10 års kalas hos Tomas kompis... han dotter Ebba blir 10.
Nu ska jag upp på garaget o måla hus väggen så de blir klart innan de blir höst på riktigt...Hörs

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar