söndag 21 februari 2010

Torsk

hmmm.. vart ska jag börja..
gårdagen va katastof... va ju spel start 9.00 en timme tidigare än vanligt, o det gör en hel del.. känns inte som e vaken ordentligt.
Sen kan man ju skylla på massor av saker... hade bara spelat me A-K förut, o de e lite klurigt att tävla me folk som man tränat me två gånger innan. Man vet inte riktigt hur de spelar o vill bli peppade m.m. o så har ju denna veckan i månaden som e extra kul för en tjej...HAHAHA. Det e helt sannslöst va ont de gör... jävla spiral... allvarligt... det domnar ner i ljumskarna tillochmed... vet inte hur länge jag står ut.
Åt lunch i munktell o sen åkte jag hem... blåste ju hel storm o snöade jätte mycke. Hela raksträckan hem hade drivit igen ganska mycke, men jag hade Tomas pick-up så det gick bra.. tills jag mötte en gammal gubb..PIP.. som låg mitt i vägen vi körde ju sakta o jag tutade o blinkade me hel ljusen men han brydde sig inte o tyckte väl att jag hade så stor bil att jag kunde väja o det fick jag göra me....NER I DIKET...Gammla människaor ska inte ut o åka bil om de e rädda för att köra.. kom en kille precis när de hände o försökte lägga i fyrhjuls driften o komma loss men de va kört... ringde Tomas så han o barnen kom i den andra bilen o så kom Jens me sin bil o när jag o barnen skulle åka hem så kom en stor bil me fyrhjuls drift oxå som hjälpte Tomas upp.
Sen kom Tomas kompis som e gudfar m familj, för att gratta Philip i efterskott...
på kvällen slappade vi o kollade melodi festivalen..Thuva va vaken mellan 02.30-4 sen vaknade Philip 6 imorse o vi tittade på Emil som vanligt...o han låg helt still brevid mig nästan hela filmen (har aldrig hänt) så jag sov nästan hela filmen.. va helst slut..
Nu e de dags för lunch snart...

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar