tisdag 19 januari 2010

Sjuk :(

Har så sjukt ont i halsen =( synd om mig.
Bion igår va as bra, va lite konstigt att se Joel Kinneman i en annan film när vi nyss tittat på alla 6 Johan Falk filmer. Men den va klart godkänd =) vi va hemma sent, tror hon va 23.45.
Svärföräldrarna satt o tittade på Johan Falk nr 3 när vi kom.. Thuva vaknade till av att hon e så täppt i näsan o sen skulle ju inte hon somna om så jag tog upp henne o använde näsfridan o gav henne droppar. Sen fick hon välling när vi ändå var igång :) Somnade väl vid 01.00.
Imorse kom snickarna, igår va de hemma Freddes grabb hade öron inflammation. De kommer imorn me
Snart börjar de bygga upp mellan väggarna där uppe, spännande att se mer exakt vart alla rum hamnar på riktigt. Blir helt annat än när man sitter o ritar på papper =)
Tomas lämnade o hämtade Philip idag me så slapp jag när jag inte mår så bra.
Vi sänkte ner Thuvas säng idag, har varit på gång ett tag.. Hon vänder ju på sig i sängen o idag såg jag att hon nådde upp till kanten på sängen..bara en tids fråga innan hon drar sig upp till stående...
Hade fått mms inatt vid 3.19 att anna o tobbe åkt in till förlossningen.. =) o 7.22 kom en liten tjej som ska heta Nova... 3710g o 52cm lång. Ett jätte stort GRATTIS till er o till stora syster Julia =) väntar me d spänning att få höra hela historien..

Tagit lite nya kort på barnen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar