onsdag 3 mars 2010

spänande...

måste bara berätta att jag ska börja på en kurs ikväll =)
Ska börja en grundkurs i bokföring för SPCS...de e det programmet som svärmor använder i firman... känner att jag behöver grunderna så man förstår bättre hur allt e uppbyggt...:)
Hade sån himla tur för en gångs skull... hittade kursen på internet MEN den började för en vecka sen egentligen, men jag ringde o förklarade att familje situationen blivit förändrad o att jag verkligen behöver kursen o de fanns en plats kvar =) o bara för att jag jobbat me svärmor lite me det redan så va de inge problem att jag missade första gången...ska få böcker o allt idag när jag kommer. Den e varje onsdag 18.45-21.15 i västerås...=) va 10 gånger totalt men 9 kvar nu då.
Nu har Philip vaknat så vi ska mysa i soffan o titta på Karlsson på taket o äta banan =)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar